trwa inicjalizacja
trwa inicjalizacja

Music

Armia Aka Laka ;)

wtorek, 18 listopada 2014

WEEKEND! ~Majka ;*

                               PJONA! 

Przepraszam,że mnie długo nie było... Miałam pewne problemy, o których nie chce mówić. Tak jak Jagoda jestem chora :(. Dobra przejdę do rzeczy. Albowiem i więc po piątku czyli w sobotę ja, mama, tata i mój młodszy brat pojechaliśmy na cały weekend do Ustrzyk Dolnych do mojego ojca chrzestnego. Muszę się pochwalić.... Dotyczy to osób, które oglądały serial wyprodukowany przez HBO, (polski) "Wataha". Jest on mieszkańcem bloku, w którym mieszkał Adam "Grzywa" Grzywaczewski. Była tam kręcona akcja z wybuchem auta i wypadkiem wypadnięcia z balkonu, a przy tym rozbicie szyby... OK już mówię jak spędziłam weekend. Na początku były pogaduszki i tak dalej. Musiałam bawić się z Roksaną czyli taką jakby "córką" wujka. Postanowiliśmy wszyscy, że pójdziemy do nich na działkę niedaleko bloku. Spędziliśmy tam dużo czasu. Rozpaliliśmy grilla i smażyliśmy kiełbaski, karkówki, bekon xD i ziemniaki. Postawiony był u nich drewniany domek. O taki: 

Miło spędziliśmy tam czas, ale musieliśmy wracać.Mój tata i ja porobiliśmy fajne zdjęcia. 

zdjęcie robione przez tatę
zdjęcie robione przeze mnie
W niedzielę ja, mama, tata i Jasiek poszliśmy do kościoła. Po skończonej Mszy pojechaliśmy do rodziców ojca chrzestnego na obiad. BYŁ PYSZNY!!! Aż 3 dania były... Rosół, polędwiczka ze śliwką albo morelą lub ananasem, a do tego ziemniaczki z sosem grzybowym i..... LODY!!! <3 Po obiedzie pojechaliśmy jeszcze do wujka. W sobotę wujek oglądał wszystkie odcinki "Watahy". Była wielka radość kiedy zobaczył, że jest już odcinek 6- ostatni. Miał być o 20:10, ale razem z moim tatą zobaczyli go na HBO GO. To by było na tyle. BUZIADŻGI ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz