trwa inicjalizacja
trwa inicjalizacja

Music

Armia Aka Laka ;)

piątek, 7 listopada 2014

Tak więc MCD ;D ~ Mateusz

Wiem że tęskniliście ! ~ Mateusz
Dziś nie będzie pierdzielenia w bawełnę jak posty do teraz ! Ja to odmienię , ponieważ w końcu to ja ! Dziś z Jagodą , Julkiem , <wieśniakiem> Majką oraz Takim "MICHAŁEM" oraz z taką Kingą .
Już myślicie , dlaczego Michał z dużych liter ?!?
Wszystko wam wyjaśnię , spokojnie ;D

Dziś z ekipą wyszliśmy sobie do McDonalda , nie  było to zwykłe wyjście , ponieważ MICHAŁ miał fazę ;? Nie reagował na świat . Weszliśmy do Lidla , tak wiem wiocha , przecież teraz na Kauflanda moda ;p Niestety dla Michała to nie było zwykłe wejście , ponieważ wpadał we wszystkich ludzi , strącał wszystkie rzeczy z półek i ... O czym ja wam mówię przejdźmy do McDonalda. Zamówiłem : Cheeseburgera [czytaj:czisburgera] , shake [czytaj:szejk] oraz frytki [czytaj:frytki] . 














Następnie pobawiłem się w zjeżdżanie na zjeżdżalni oraz strzeliłem fajną fotkę , która naprawdę mi wyszła ;)

 To chyba będzie na tyle więc ja się żegnam HEJ ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz