trwa inicjalizacja
trwa inicjalizacja

Music

Armia Aka Laka ;)

czwartek, 20 listopada 2014

Po szkolee :* ~ Jagoda

Jutro Piąteek <3
 
Już jutro piątek ... nasz ukochany piąteczek :) No niestety nie dla wszystkich. Ciekawa jestem co zamierzacie robić w pierwszy dzień weekendu... ja zamierzam się wprowadzać do pokoju ( po malowaniu ) Ciekawa jestem czy w sobotę będziemy mieć zbiórkę harcerską ? Na razie siedzę u mamy w pracy i rozmyślam chyba wy też czasami macie chwile , w których najlepiej czujecie się w samotności , musicie wtedy przemyśleć kilka ważnych spraw i poukładać sobie to w głowie ? Ja miewam takie chwile bardzo często ... ale jakoś gdy tylko uśmiech znika mi z twarzy pojawia się osoba , która zawsze potrafi mi  go przywrócić. Jak się domyślacie to jest Mateusz  . To taki idiota że sposób jest się nie zaśmiać w jego towarzystwie. No dobra ja na razie kończę wpadnę potem papa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz