trwa inicjalizacja
trwa inicjalizacja

Music

Armia Aka Laka ;)

środa, 5 listopada 2014

Blog ? ... Skąd ten pomysł ? ~ Jagoda

Pewnie zastanawiacie się dlaczego w nazwie istnieje zagadnienie Aka Laka ?
Każdy chyba wie że jest to nazwa popularnych wśród nas cukiereczków , ale dla małej grupki przyjaciół jest to coś więcej. Nikt by nie przypuszczał , że zwykłe cukierki , ze zwykłego sklepiku szkolnego potrafią połączyć 6 całkiem różnych od siebie ludzi <3 Jak wcześniej czytaliście nasza wspólna historia zaczęła się od małego wypadu na plac zabaw ... takie wspomnienia z dzieciństwa xd
Tam właśnie Mati uczył się latać na karuzeli , Julek był jego profesorkiem , Majka straciła ukochanego buta , Basia złapała pierwszą fazę :P , Ola dostała patykiem po tyłku i ja Jagoda ... w sumie nic ciekawego mnie się nie przytrafiło :) Robiłam tylko zdjęcia , które już niedługo się tu pojawią ;* W każdym razie po długim szaleństwie zaproponowałam ( tylko na jaja ) aby założyć bloga ... nie pomyślałabym , że na serio coś takiego powstanie. Teraz jestem zadowolona , że mamy coś ( oprócz niezastąpionych Aka Laka ) co nas połączy <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz