trwa inicjalizacja
trwa inicjalizacja

Music

Armia Aka Laka ;)

czwartek, 6 listopada 2014

Może coś o sobie? ~ Majka

                                      


                                    TO JAK? Może coś o mnie? ;) 

Już wiecie, że mam na imię Majka. Razem z przyjaciółmi jesteśmy inni. Wszyscy się RÓŻNIMY. Jagoda, Mati i Julek słuchają rapu lub demonologii czy coś... Nie ogarniam tego. Ja słucham rock'a, heavy Metalu albo ... Nie wiem jak nazywa się rodzaj piosenki "POWSTANIE". Ma ona w sobie coś co po prostu ze mnie łzy wyciska... Uwielbiam ją! Jestem jasną brunetką,, mam piegi, niebieskie oczy, i grube nogi :( Każdy ma jakieś wady... Jestem HARCERKĄ i chodzę do 6 kl.Jestem o rok młodsza od moich przyjaciół.Myślę, że jak będzie Was więcej powinniście już nas dobrze znać.





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz