trwa inicjalizacja
trwa inicjalizacja

Music

Armia Aka Laka ;)

sobota, 15 listopada 2014

Peszeg :( ~ Jagoda

Dlaczego "Peszeg" ? Już tłumaczę : a więc ku mojemu nieszczęściu jestem chora i muszę siedzieć w domu :( Strasznie mi się nudzi dlatego postanowiłam coś napisać. Wczoraj po szkole znowu wybraliśmy się na nasz ukochany Plac Zabaw. Po raz pierwszy w naszym ukochanym miejscu nie było aż tak fajnie jak zawsze. Pojawiły się pierwsze ( i mam nadzieję że ostatnie ) łzy. Nie mogę opowiedzieć Wam dokładnie o co chodzi bo byłoby to nie w porządku wobec moich przyjaciół. Może kiedyś sami się tym z Wami podzielą. Powiem tylko , że nie było miło ... ale teraz to zostawmy. Mamy dzisiaj 15 listopada. Zapewne tak samo jak ja nie możecie się doczekać Świąt Bożego Narodzenia ? Ja tylko na to czekam. Tak ogólnie to nie znoszę zimy. Jest zimno , trzeba się ciepło ubierać i nie ma jak się spotkać ze znajomymi na mieście. Jedynie Święta to czas , w którym zapominam o problemach , mogę odpocząć i poukładać sobie parę rzeczy w głowie. Dla niektórych Święta to tylko czas wolny od szkoły , ale jakby nie patrzeć to również jeden z plusów Świąt. Może tyle na temat zimy. Osobiście znacznie wolę lato. Chyba nie musze tłumaczyć Wam dlaczego ? Dobra ja kończę na dziś <3 Jeżeli chcecie się z nami podzielić swoimi przemyśleniami na temat Świąt lub fajnymi pomysłami co można robić w zimie piszcie w komentarzach lub wysyłajcie maile na ten adres : AkaLakaTheBestTeam@gamil.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz